Miért az ÁgiFon?

Több, mint húsz éves tapasztalattal a hátunk mögött az ÁgiFonnál küldetésünk, hogy mindenki számára visszaadjuk a hallás örömét. Munkatársaink számára fontos, hogy ne hallókészüléket értékesítsenek, hanem hallásgondozói kapcsolatot építsenek ki ügyfeleikkel.

Az anyáról fiúra szálló családi vállalkozásunkban 1999 óta sok tapasztalatot szereztünk a hallássérült emberek életének nehézségeiről, valamint arról, mennyi minden befolyásolhatja a hallókészülék kiválasztását és beállítását a halláson, a hallásvizsgálat eredményén túl is:

  • az egész embert,
  • a szociális és életkörülményeit,
  • és a körülvevő közeget, amelyben él.


A cég fő profilja a személyre szabott hallásrehabilitáció, a hallásvédelem, illetve az egyén igényeit figyelembe vevő utógondozás is.

A teljes ellátást helyben biztosítjuk: kezdve az orvosi- és hallásvizsgálatokkal, a hallókészülék kiválasztásán és próbahordáson át a három hónapos és évenkénti rehabilitációs utógondozásig és szervizig.

Pácienseink tehát bármikor visszajöhetnek változtatni, tovább finomítani a hallókészülék beállításait, és segítséget kaphatunk bármilyen karbantartási probléma esetén, legyen az a fülilleszték cseréje, vagy a hallókészülék esetleges működési zavarának elhárítása.

Küldetésünk

Az ÁgiFon nem egy átlagos pécsi hallókészülék szaküzlet, hanem egy szívvel-lélekkel vitt családi vállalkozás.  A készülékválasztáshoz, a jó beállításhoz kell tapasztalat, tudás és kitartás. Jó beállítás híján viszont a legdrágább hallókészülék is végezheti a fiókban.

agifon-fejlodes
Kimagasló szakértelem és odafigyelés

Hiszünk benne, hogy ezek azok az értékek, ez az a hozzáállás, ami miatt az ÁgiFonnak soha nem volt párja a környéken, és mindent megteszünk azért, hogy ez a jövőben is így maradjon.

agifon-ellatas
Folyamatos fejlődés

Hisszük, hogy a mindig első helyen tartott szakértelem, a kedves, türelmes kiszolgálás, – amelyről oly sok kedves visszajelzést kapunk – volt és lesz záloga eddigi és folyamatos fejlődésünknek.

agifon-szakertelem
Ellátás 2 megyében

Hiszünk abban, hogy munkánkkal teljessé tudjuk tenni a hozzánk betérők életét, akár hallókészülék ellátás, akár hallásgondozás, vagy egyszerű hallásvizsgálat a feladat, függetlenül attól, hogy annak a helyszíne Pécs, Szigetvár, vagy éppen Barcs.

Hallásgondozóink

Ábrányi Tamás

audiológus, cégvezető

Ábrányi Tamás eleinte nem készült audiológusnak. Miután a gépészmérnöki szakon végzett, sokáig külföldön dolgozott, majd édesanyja, Ábrányi Ágnes bíztatására itthon vállalt egyre nagyobb szerepet az ÁgiFon működtetésében.

Több, mint tíz évig dolgozott együtt Ábrányi Ágnessel, ez idő alatt audiológus képesítést szerzett, kitanulta a szakma minden ágát, a hallásvizsgálattól kezdve, a hallókészülék kiválasztáson és finomhangoláson keresztül a kisebb szerviz problémák kezeléséig. 2018 óta ő vezeti a vállalkozást, részt vesz a napi betegellátásban, hallásvizsgálatot végez, beállítja a hallókészülékeket, illesztéket fúr, csiszol, ha kell. Ezen kívül a marketinget és az egyéb cégvezetési feladatokat is ő látja el.

Saját bevallása szerint ez a munka számára hivatás. Szereti, hogy az emberek, akik hozzá fordulnak segítségért, megbíznak benne és elégedetten térnek vissza. Jó érzés számára, hogy tud adni nekik valamit, ami pozitív irányba sodorja az életüket, ez motiválja abban, hogy folyton képezze magát, hogy jobb munkát végezhessen.

Müller Georgina

audiológus, üzletvezető helyettes

Müller Georgina mindig is az egészségügy különböző területén dolgozott, és kisebb-nagyobb vargabetűk után találta meg a hivatását audiológusként. Azon szerencsés emberek közé sorolja magát, akik elmondhatják, hogy szeretik a munkájukat.

Szakmájának szépségét abban látja, hogy gyökeresen képes megváltoztatni a hozzá segítségért fordulók életét. Számára a legnagyobb öröm, ha a magába forduló ügyfél a megfelelő hallókészülék behelyezése után kivirul, beleveti magát a dolgos hétköznapokba.

Az ÁgiFon üzletvezető helyettesként  szerteágazó munkát végez: részt vesz az adminisztratív munkákban, de az ő az, aki szívvel-lélekkel végigkíséri az ügyfeleit a hallásvizsgálattól a hallókészülék kiválasztásán át annak beprogramozásáig és utógondozásáig.

Korpádi Fanni

ügyfélszolgálati asszisztens

Korpádi Fanni kezdetben nem az audiológia területén helyezkedett el, de az emberek segítése mindig is fontos szerepet töltött be az életében. Fanni az ügyfélszolgálati teendőket látja el: fogadja a telefonhívásokat, időpontokat egyeztet és szerviz adminisztrációs tevékenységet végez. Mindezek mellett figyelemmel kíséri kollégái munkáját és asszisztensi feladatkört lát el.

A legnagyobb élményt az nyújtja számára, amikor látja és megéli, hogy egy bizalmatlan, szkeptikus ügyfél őszinte hálával, boldogan távozik az üzletből, hogy „visszaadták” hallását. Elmondása szerint nagy örömére szolgál, hogy részese lehet a hétköznapi sikertörténeteknek.

“A legjobb érzés adni és másokon segíteni legjobb tudásunk és lehetőségeink szerint.” – Ezt jelenti számára az ÁgiFon csapatához tartozni.


Szeretettel várunk mindenkit!

Azokat is, akiknek koruknál fogva romlik a hallásuk, és azokat is, akik zajártalom miatt szenvedtek halláscsökkenést, vagy csak kíváncsiak, hogy hallásuk megfelelő állapotban van-e. Az ÁgiFon fel van készülve minden problémára, Önnek csak meg kell tennie az első lépést: keressen meg minket Pécsett, Szigetváron vagy Barcson!